18 Şubat 2017 Cumartesi

MAYBELLİNE İNSTANT ANTİ-AGE THE ERASER EYE PERFECT&COVER CONCEALER

Selam!
Yine arayı biraz uzattım sanırım. Kısa süreli bir iş hayatından sonra tekrar sahalara geri döndüm ve sizlere bu aralar favorim olan Maybelline İnstant Anti-Age kapatıcıdan bahsetmek istedim :)
Yaklaşık 3 ay önce Cosmetica'nın sitesinden 14,90 TL'ye almıştım. Seveni olduğu kadar sevmeyeni de olan bu kapatıcının ülkemizde light ve nude olmak üzere iki rengi bulunuyor.

Bendeki nude rengi. Elimdeki kapatıcılar genellikle açık renk olduğu için nude rengini almıştım. Göz altlarım problemli olduğu için rengi tam oldu. Hatta az da olsa aydınlık bir görünüm sağlıyor.
Başlığını çevirdiğinizde ürün geliyor. Tek sevmediğim yönü sünger aplikatörü olmasıydı. Çok fazla ürün emdiğinden dolayı süngerini çıkarttım bu şekilde ürünü uyguluyorum.  Hem bu şekilde israf olmuyor.

Ürün 6,8 ml ve fiyatına göre çok iyi. 6 ay kullanım süresi var. Hemen bitecek gibi görünmüyor :)
Ben normalde mutlaka kapatıcı sürdükten sonra pudra uygulardım. Ama bu kapatıcıyı kullandığımdan beri üzerine pudra uygulamıyorum. Çok çabuk sabitleniyor ve epey kalıcı. Kapatıcılığı ise orta seviyede.

Normalde göz çevrem kuru ve hassas olmasına rağmen kuruluk ya da herhangi bir probleme sebep olmadı. İlk uyguladığımda çok az çizgilere doluyor onu da hemen düzeltiyorum.  Zaten çabuk sabitleniyor.

Normal fiyatı 30-35 TL iken indirimde aldığınızda 15-20 TL'ye bulabiliyorsunuz :)



Beni buralardan da takip edebilirsiniz:)

6 yorum:

Yorumlarınız benim için çok önemli ♥