27 Temmuz 2015 Pazartesi

Avon Spectra lash maskara

Iyi geceler arkadaşlar :)


Bugün sizlere Avon Spectra lash maskarasından bahsetmek istiyorum.

1-2-3 olmak üzere 3 kademeli bir ürün. Ben hep 3.'cü ayarda kullanıyorum.
Bu ürünü kullanmaya 2011'in sonlarında başlamıştım. O zamanlar begeniyordum. Sonra bir süre ara verdim. 

Yaklaşık birkaç ay önce tekrar aldım. 12-13 TL gibi bir fiyata almıştım sanırım. Açtığımda ürün bana çok dolu gelmedi. Benim kirpiklerim çok kısa olmasa da yine kısa bana göre (: Ayrıca çok sık da değil.



Bu makarayı 3. ayarda kullanmama rağmen pek uzun ve dolgunluk hissi vermedi. Ayrıca hemen topaklanmaya başlıyor.













Bir daha KESINLIKLE bu ürünü almayı düşünmüyorum !
Tabi bu benim düşüncem. Belki aranızda memnun kalanlarınız vardır. 

Neyse şu an Maybeline New York Volum Express maskarasını kullanıyorum.
Bununla ilgili yorumlarımı daha sonra sizlerle paylaşıcam :)

Bugünlük benden bu kadar..

Güzel kalın ♡

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...