9 Ağustos 2015 Pazar

PERCEIVE Vücut Spreyi






Selammm ben geldimmm :) Maalesef ki birkaç gündür paylaşım yapamadım. İş icabı şehir dışına çıkmak zorunda kaldım. Bu yüzden iş güç derken burayı biraz ihmal ettim farkındayım :/
Neyse arayı uzatmamak lazım tabi ;)
O zaman lafı uzatmadan gelelim ürünümüze : 'PERCEIVE'




Uzun zaman önce Avon'dan almıştım. 5 lira gibi bir fiyatı vardı sanırım. Tam hatırlamıyorum.

Kendileri vücut spreyi olup uzun zamandır severek kullandığım bir üründür :) Çok da memnunum. Bu sıcak havalarda ne iyi oluyor ferah ferah :) Yalnız başta kokusu kolonya gibi geliyor bana. Bilmiyorum kullananlar da benim gibi mi düşünüyor.
Ama sonra güzel bir etki bırakıyor :)












Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...