5 Kasım 2015 Perşembe

GÜNÜN MAKYAJI VE KARA BELA





Merhaba kızlar <3

Bugün sizlere ürün hakkında yorum yapmak yerine günün makyaj yardımcılarını paylaşmak ve gideceğim film hakkında biraz bilgi vermek istiyorum :)

Kaç gündür grip olduğum ve makyaj yapacak hali kendimde göremediğim için sadece 2 ürünle günü kurtarmaya çalışıyordum :)




BB krem ve maskara bunun için yeterli oluyordu

Bugün için, liseden beri tanıdığım bir arkadaşımla 


sinemaya gitmek için plan yapmıştık


Ben de kendimi daha iyi hissedince güne güzel bir makyaj yaparak başlamak istedim :)





Kullanmış olduğum ürünler bu şekildeydi:

Maybelline Baby Lips lip balm

Flormar 220 dudak kalemi

Golden Rose maskara

Lorel Paris True Match concealer 02 numara

Beauty Blender makyaj süngeri

Pastel Moon Light highligter

Flormar eye perfection primer

Loreal Paris Skin perfection

Farmasi BB krem



Wet n Wild Comfort Zone paleti


Flormar deluxe multi effect powder

Anew nemlendiri krem (bugün bitirdim nihayet)





Makyajımı da çekecektim ama tam olarak toparlanamadığım
için görüntü kirliliği yapmak istemedim :)

Bu arada izlere bugün gideceğimiz filmden bahsetmek istiyorum biraz

Uzun zamandır bu filmin vizyona girmesini bekliyorduk

Normalde 18 Eylül’de vizyona girmişti ama bizim buraya gelene kadar üzerinden 1,5 ay geçti tabi :)



Mutlaka duymuşsunuzdur filmin adı; Kara Bela

7.3 puan almış

Bence izlenmeye değer diye düşünüyorum

Komedi türünde, yönetmeni Burak Aksak

Leyla ile Mecnun’un senaristliğini yapmış ve daha önce de Bana Masal Anlatma adlı sinema filmini yazıp yönetmenliğini yapmış (O filmi izlememiştim ben.Mutlaka izleyeceğim onu da)

Oyuncuları;


Cengiz Bozkurt, Seda Bakan,Erkan Kolçak Köstendil, Cihan Ercan, Tarık Ünlüoğlu, Berat Yenilmez, Erdal Tosun ve İştar Gökseven


Oyuncuların hepsi birbirinden değerli..



Hayal kırıklığına uğrayacağımı hiç düşünmüyorum o yüzden




Filmin konusu ise;



Orta yaşa gelmiş, ama hayatı boyunca kuralların hiç dışına çıkmamış bir adam olan Kudret'in (Cengiz Bozkurt) hayatı, bir arkadaşı yüzünden karıştığı soygun vakası ve sonrasında aralarına katılan yeni arkadaşlarıyla bir anda değişir, kendini emektar Toros'uyla birlikte Gaziantep'e doğru giderken bulur.


Yol boyunca Kudret ve arkadaşlarının başlarına hem tehlikeli, hem de komik birçok olay gelecektir.







Afişi bu şekilde :)

Filmi izlemek için merakla iş çıkışını bekliyorum :)

Sonra inşallah film hakkındaki yorumlarımı da buraya yazarım

Görüşmek üzere, güzel kalın <3


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...