23 Temmuz 2015 Perşembe

Garnier Skin Naturals Saf & Temiz 3'ü 1 arada


Selam!

Bugünün ürünü "Garnier Skin Naturals Saf &Temiz 3'ü 1 arada" Bu ürünü Bim'den almıştım. Yanılmıyorsam 9.90 TL'ye almıştım. Adından da anlaşılacağı üzere 3 farklı şekilde kullanımı mevcut.

İlk Tercih: Islak yüzünüze bir miktar uygulayıp yedirin. Ardından su ile durulayın. Bu aşamayı günlük olarak tekrarlayabilirsiniz.

İkinci Tercih: Peeling uygulaması. Yine ıslak yüzünüze masaj yaparak güzelce yedirin ve su ile durulayın.

Üçüncü Tercih: Yüzünüze bir miktar alıp uygulayın. Kuruması için 3 dakika bekleyip sonra durulayın. Bu uygulamayı haftada 2-3 kez tekrarlayabilirsiniz.

(Tabi bunları yaparken göz çevresine uygulamıyorsunuz)


Karma ve yağlı ciltler için uygunmuş ama benim cildim kuru olduğu halde kullanıyorum. Herhangi bir yan etkisini görmedim.

Gelelim bu ürünü kullandıktan sonraki düşüncelerime:
Ürünü kullandıktan sonra cildimde çok gözle görülen bir farklılık yaşamadım. Ama yine de memnunum, cildimi rahatlamış hissediyorum.

Bittikten sonra alır mıyım ? Sanırım tekrar alırım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli ♥