24 Eylül 2015 Perşembe

LIONESSE MAKYAJ SÜNGERİ

Tekrardan merhabaaa :)

Şimdiki ürünlerimi burada bulunan Cyes mağazasından aldım.

Ama siz her yerde bulabilirsiniz tabi :)








Lionesse markasına ait  4 adet makyaj süngeri
4'ü bir yerde 4,5 TL'ye almıştım

Mavi ve pembe olanını kullandım.

Maalesef ancak bunları bulabildim.

Gelelim memnuniyet kısmına:

 
Süngeri ıslattığımda şişme gibi bir durum olmadı.

 
Yüzüme bb kremle birlikte uyguladığımda sanki ürünün cogunu emiyor.

 
Uygularken bir sıkıntı olmadı bb kremi güzel dağıttı.

 
Ha bir de süngeri yıkadığımda tam temizlenmiyor bb kremin kalıntıları hala kalıyor (fotoğrafta da görünüyordur zaten)

 
Bu yönünü sevmedim o yüzden.

 
Ne çok memnun kaldım ne de kalmadım ikisi arası bişey :)

 
Zaten başka sünger bulmam zor mecburiyetten kullanıyorum o yüzden :/


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...