24 Eylül 2015 Perşembe

LIONESSE MAKYAJ SÜNGERİ


Selam!

Günün konusu "Lionesse Makyaj Süngeri". Burada bulunan bir kozmetik mağazasından aldım. Ama siz her yerde bulabilirsiniz tabi :)
Maalesef ancak bunları bulabildim. 4'lü şekilde 4,5 TL'ye almıştım. Mavi ve pembe olanını kullandım. O yüzden sadece ikisinin fotoğrafını çekebildim.


Gelelim memnuniyet kısmına:
Süngeri ıslattığımda şişme gibi bir durum olmadı. Yüzüme bb kremle birlikte uyguladığımda sanki ürünün coğunu emiyor. Uygularken bir sıkıntı olmadı bb kremi güzel dağıttı. Ha bir de süngeri yıkadığımda tam temizlenmiyor bb kremin kalıntıları hala kalıyor. Bu yönünü sevmedim o yüzden.

Başka sünger bulmam zor olduğu için almaya devam edeceğim sanırım.


Beni buralardan da takip edebilirsiniz:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli ♥