16 Aralık 2015 Çarşamba

Cosmetica Alışverişim #2



Merhaba,


Yeni bir yazıyla daha karşınızdayım :)

Bugün sizlere Cosmetica alışverişimdeki ürünleri göstermek istedim.


Yaklaşık 10-15 gün önce gelmişti sanırım.Ama ben daha yeni fırsat bulup yazmaya başlayabildim :)


Kargo elime sipariş verdikten sonra 15 gün içinde falan ulaştı. 

Malum indirim zamanı olunca gelmesi de biraz uzun sürüyor.

1-2 tane ürün de stokta olmadığı için onun yerine parasını göndermişler.


Aldıklarım sırasıyla şu şekildeydi:

Flormar Pudra Ponponu: 1,45 TL
Flormar Kalemtraş: 2,45 TL
Tarko Kirpik Kıvırıcı: 2,75 TL
Tarko Kaş Fırçası: 1,70 TL
Tarko Saç Boya Fırçası: 1,60 TL
Tarko Kağıt Tırnak Törpü: 1,10 TL
Olay Gündüz Kremi 50 ml: 5,45 TL (2 adet aldım)
Kalyon Tırnak Sararmayı Önleyici Cila: 2,95 TL
Golden Rose Lipliner No:513: 1,75 TL



Aslında almak istediğim daha çok ürün vardı ama indirimin son gününde sipariş verince çoğu ürün stokta yoktu.

Ben de bu ürünleri alabildim.

Bir başka yazıda görüşmek üzere,

Güzel kalın :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli ♥