27 Kasım 2016 Pazar

GOLDEN ROSE MATTE LİPSTİCK CRAYON KALEM RUJ (8-13 NUMARA)



Selam!

Bu yazımda sizlere Golden Rose Matte Lipstick Crayon kalem rujlarndan bahsetmek istiyorum. Renk seçeneği oldukça fazla. Bende 8 ve 13 numaralı renkleri var. Online alışveriş yaptığım için renklerini deneme şansım olmadı. E vitamini içeriyor. Sürümleri kolay, yumuşak ve mat yapıda. Sürmeden önce mutlaka lip balm sürüyorum yoksa bende hiç hoş bir görüntü oluşturmuyor. Dudak kalemi ile dudaklarımı çerçeveliyorum, sonrasında kalem ruju sürüyorum.


13 numara pembe alt tonlu nude tonlarında. Günlük kullanımda daha çok 13 numarayı tercih ediyorum.
8 numara ise mor alt tonlu vişne çürüğü.  Farmasi'nin True Color serisinden 22 numaraya benzettim biraz. Tabi o kremsi yapıda.

Bu kalem rujların benim için tek dezavantajı kalemtıraş ile açılabilir olması. Keşke asansörlü olmuş olsaydı o zaman kullanım açısından daha kolay olurdu.

Kalem rujların her biri 3,5 gr. ve kullanım süreleri 18 ay. İçerisinde Paraben yok. Dermatolojik olarak test edilmiş. 
Bu arada almak isterseniz eğer Cosmetica'nın sitesinde 5,90 TL. Umarım faydalı olabilmişimdir. Bir başka yazıda görüşene dek güzel kalın :)

14 yorum:

  1. 08 benimde favorim. Inanilmaz guzel bir rengi var.. digeri de baya guzelmis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nedense kendime koyu rengi fazla yakıştırmıyorum ama yine de kullanmaktan vazgeçemiyorum :/

      Sil
  2. Harika renkler güle güle kullan :)
    Bu arada takipteyim artık. Bana da beklerim :)

    http://makyajbox.blogspot.com.tr/
    ve
    http://berilcimcime.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Deneyeceğim renk tonları çok hoş :)
    Blogunuzu takibe aldım bende beklerim.
    pelorina.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Renkler süper güle güle kullan😊Yılbaşı çekilişime beklerim 😊

    YanıtlaSil
  5. benim de var da çok severek almıştım kalemrtaşımı kaybettiğim için kaldı öyle :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yazıyı yayınladıktan sonra kalem rujları Flormar'ın kalemtıraşı ile açtım tavsiye ederim :)

      Sil
  6. Merhaba :) Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen katıldım. Sizide bloguma beklerim www.nurundelidolublogu.tk

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli ♥