27 Kasım 2016 Pazar

GOLDEN ROSE MATTE LİPSTİCK CRAYON KALEM RUJ (8-13 NUMARA)

Selam!

Yine arayı biraz uzattım. Bu hafta AÖF sınavlarım vardı. Ders çalışayım derken burayı boşladım yine. Bu yazımda Golden Rose Matte Lipstick Crayon kalem rujlarndan bahsetmek istiyorum.

24 renkten oluşmakta, bende 8 ve 13 numaralı renkleri var. Online alışveriş yaptığım için renklerini deneme şansım olmadı.
Yalnız üşengeçlikten kalemleri açmadan fotoğraflarını çekmişim. Kusura bakmayın bu görüntü için. Kullanmadan önce mutlaka lip balm sürüyorum yoksa bende hiç hoş bir görüntü oluşturmuyor.

Sürümleri kolay, yumuşak ve mat yapıda. Ruju sürmeden önce mutlaka dudak kalemi ile dudaklarımı çerçeveliyorum.

İlk olarak 8 numaradan bahsetmek istiyorum.  Mor alt tonlu bir renk.  Farmasi'nin True Color serisinden 22 numaraya benzettim biraz. Tabi o kremsi yapıda.

13 numara ise pembe alt tonlu nude tonlarında. Günlük kullanımda daha çok tercih ediyorum.

Bu rujların benim için tek dezavantajı kalemtıraş ile açılabilir olması. Keşke asansörlü olmuş olsaydı o zaman kullanım açısından daha kolay olurdu.

Bu arada almak isterseniz eğer Cosmetica'nın sitesinde 5,90 TL.
Umarım faydalı olabilmişimdir. Bir başka yazıda görüşene dek güzel kalın :)

14 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Benim de favorim oldu kesinlikle canım :)

      Sil
  2. 08 benimde favorim. Inanilmaz guzel bir rengi var.. digeri de baya guzelmis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nedense kendime koyu rengi fazla yakıştırmıyorum ama yine de kullanmaktan vazgeçemiyorum :/

      Sil
  3. Harika renkler güle güle kullan :)
    Bu arada takipteyim artık. Bana da beklerim :)

    http://makyajbox.blogspot.com.tr/
    ve
    http://berilcimcime.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :)
      Takipteymişim zaten:)

      Sil
  4. Deneyeceğim renk tonları çok hoş :)
    Blogunuzu takibe aldım bende beklerim.
    pelorina.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşgeldiniz.. Ben de takibe aldım :)

      Sil
  5. Renkler süper güle güle kullan😊Yılbaşı çekilişime beklerim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :)
      Hemen katılıyorum :)

      Sil
  6. benim de var da çok severek almıştım kalemrtaşımı kaybettiğim için kaldı öyle :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yazıyı yayınladıktan sonra kalem rujları Flormar'ın kalemtıraşı ile açtım tavsiye ederim :)

      Sil
  7. Merhaba :) Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen katıldım. Sizide bloguma beklerim www.nurundelidolublogu.tk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşgeldiniz :)
      Zaten takip ediyormuşum :)

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli ♥