17 Haziran 2017 Cumartesi

GLISS ULTİMATE REPAIR SIVI SAÇ KREMİ

Selam !

Bir süredir burayı ihmal ettim maalesef. Hastane telaşı ve ameliyat derken ancak fırsat bulabildim. Elimden geldiği kadar yazmaya devam edeceğim inşallah.

Neyse ben asıl konumuza geleyim...
Gliss Ultimate sıvı saç kremi; yaklaşık 8-9 aydır kullandığım bir ürün. Ben indirimde 6,90'a almıştım. Daha önce bunun şampuanını kullanmıştım. Şampuanı vaad ettiklerini pek karşılamasa da idare ederdi. İndirimde olduğunu görünce bu kreme de bir şans vermek istedim. Kuru ve yıpranmış saçlar için öneriliyor. Kullanım süresi 12 ay.

Kullanım önerisi:
Kullanmadan önce mutlaka çalkalıyorsunuz, hafif nemli veya kuru saça uygulanıyor. Durulanmıyor.
Vaad ettikleri:

1) Anında etki ile kolay tarama,
2) Derinlemesine yeniden yapılandırma,
3) %95'e kadar daha fazla güç ve parlaklık
Öncelikle saç tipimden bahsedeyim. Saçlarım çok kuru, boya yok, düz ve ince telli. Ben nemli saçıma uyguluyorum. Tabi sadece saç uçlarıma uyguluyorum. Ama kullandıktan sonra ertesi gün saçlarımın uçlarını *yağlıymış gibi* gösteriyor.

Merak ederseniz eğer içeriği bu şekilde;
Benim için artı yönleri;

-Kokusunu beğeniyorum.
-Kolay taranmasını sağlıyor.
Başka da bir etkisi yok maalesef. Tekrardan alacağım bir ürün değil.

Benim yorumlarım bu şekildeydi umarım faydalı olur :)


Beni buralardan da takip edebilirsiniz:)


8 yorum:

  1. ben bu çeşidini ve daha bir sürü çeşidini denedim ve saçlarım yağlı iken bile böyle yağlanma falan yapmadı. size uygun bir ürün değilmiş demek ki.sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlış ifade ettim 😃
      Saç uçlarımı yağlıymış gibi gösterdi deseydim daha doğru olacaktı sanırım 😊

      Sil
  2. Geçmiş olsun🙏🏻 Ben bu markanın ürünlerini maalesef sevmiyorumm😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :)
      Sanırım ben de bir daha Gliss markasına ait bir ürün alacağımı sanmıyorum :)

      Sil
  3. Ben bu ürünün birçok çeşidini kullandım ve çok memnun kaldım. Saç tararken çok zorlanan biri olarak bu ürün hem kolay taramasına yardımcı oldu hem de saçlarımda güzel bir koku bıraktı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için tek artı yönü de kolay taranması ve kokusu oldu ☺
      Saçlarım da zor taranan bir yapıya sahip değil zaten 😑
      Elidor'un saç kremini kullanmıştım ondan bile daha memnun kalmıştım ☺

      Sil
  4. Bende bu markanın şampuanı hariç ürünlerini beğenmemiştim canım:) teşekkürler Paylaşım için:))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli ♥