9 Aralık 2017 Cumartesi

FARMASİ MATTE LIQUIT LIPSTICK-06 SUPER STAR

Selam!

Bu defa arayı çok uzatmadan geldim :)
Başlıktan da anlaşılacağı üzere Farmasi'nin likit mat rujundan bahsedeceğim. 


10 farklı renk seçeneği var. Bendeki 06-Super star rengi. Katalog üzerinden alışveriş yapıldığı zaman biraz riske girmek gerekiyor.
Günlük hayatımda pek tercih edeceğim bir renk değil maalesef. Daha çok özel günlerde tercih ediyorum.


4 gr ve bu ay katalog fiyatı 19,99 TL. Kullanım süresi 12 ay. İçerisinde; gliserin ve zencefil özü var. Zencefil özü sayesinde dudakları dolgunlaştırdığı vaad ediliyor.


Tek seferde rahatça sürülebiliyor. Dalgalanma yapmıyor. Sürüldükten sonra çabuk matlaşıp sabitleniyor.
Kalıcılığı temizleyene kadar kalıyor. Çizgilere az da olsa dolma yapıyor. 

Keşke rengiyle de anlaşabilseydik o zaman hiç elimden düşürmezdim sanırım. Benim yorumlarım bu şekildeydi.

Siz bu seriyi denediniz mi? 

6 yorum:

Yorumlarınız benim için çok önemli ♥