23 Temmuz 2015 Perşembe

Garnier Skin Naturals Saf & Temiz 3'ü 1 arada

Evetttttt:)

Bugünün ürünü Garnier Skin Naturals Saf&Temiz 3'ü 1 arada :)














Bu ürünü Bim'den almıştım. Yanılmıyorsam 9.90 TL'ye almıştım.

Adından da anlaşılacağı üzere 3 farklı şekilde kullanımı mevcut.

İlk Tercih: Islak yüzünüze bir miktar uygulayıp yedirin. Ardından su ile durulayın.
Bu aşamayı günlük olarak tekrarlayabilirsiniz.

İkinci Tercih: Peeling uygulaması. Yine ıslak yüzünüze masaj yaparak güzelce yedirin ve su ile durulayın.

Üçüncü Tercih: Yüzünüze bir miktar alıp uygulayın. Kuruması için 3 dakika bekleyip sonra durulayın.
Bu uygulamayı haftada 2-3 kez tekrarlayabilirsiniz.

(Tabi bunları yaparken göz çevresine uygulamıyorsunuz)










Karma ve yağlı ciltler için uygunmuş ama benim cildim kuru olduğu halde kullanıyorum . Herhangi bir yan etkisini görmedim.

Gelelim bu ürünü kullandıktan sonraki düşüncelerime :)
Ürünü kullandıktan sonra cildimde çok gözle görülen bir farklılık yaşamadım. Ama yine de memnunum, cildimi rahatlamış hissediyorum.

Bittikten sonra alır mıyım ?
Yani, sanırım tekrar kullanırım :)



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...