20 Aralık 2015 Pazar

Adidas Smooth Shower Milk ve Le Petit Marseillais Lavanta Balı Duş Jeli

Merhaba kızlar,
Yeni bir yazıyla daha karşınızdayım.
İnstagram'daki bir postumda kendi yaptığım eyeliner'ı deneyeceğimi söylemiştim. 
Ama gözümde oluşan bir problemden dolayı kaç gündür makyaj yapamıyorum.
O yüzden deneyemedim maalesef.
En iyisi ürün yorumu yapayım dedim ve sizlere en sevdiğim iki duş jelinden bahsetmek istedim. 

İlk olarak hemen hemen herkesin adını sıkça duyduğu Le Petit Marsaillais Lavanta Balı Duş Jelinden bahsetmek istiyorum.


Uzun zamandır kullanıyorum. Hatta yarısından çoğunu kullandım diyebilirim.
Ürün 250 ml. Kremsi bir yapısı var. 


Ürünün vaat ettikleri;


Cildi nazikçe temizlediğini, kolay durulanan köpüğü ile otantik bir koku verdiğini, cildin yumuşacık olduğunu, nemlendirip beslediğini vaat ediyor.
Hemen hemen hepsi doğru diyebilirim.
Duştayken cildimin temizlendiğini hissediyorum.
Kokusu gayet güzel. Zaten lavanta kokusunu sevdiğim için beni rahatsız etmiyor. 
İçeriğindeki lavanta balı sayesinde kuru olan cildimi nemlendirdiğini hissediyorum.

İçeriğine gelecek olursak eğer;
Paraben içermiyor. Sadece SLS ve Parfum içermesi olumsuz tarafı diyebilirim.



Bir diğer ürün ise Adidas Smooth Shower Milk.


 250 ml'lik bir ürün.
Hemen hemen bitmek üzere, yarısından çoğunu kullandım. 
İçindeki minik parçacıklar sayesinde cildiniz sanki peeling etkisi görüyor.
Köpürmesi ve kolay durulanmasıyla gayet güzel bir ürün.
Cildinizi kurutmuyor, çiçeksi bir kokusu var.


İçeriğine gelecek olursak eğer;
Parfüm ve SLS bulunuyor. Onun dışında zararlı kimyasallar yok.


Umarım faydalı bir yazı olmuştur. 
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere,

Güzel kalın :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli ♥