7 Şubat 2016 Pazar

MAKYAJ TEMİZLEME RUTİNİM




Merhabalar,

Başlıktan da anlayacağınız üzere bugünün konusu makyaj temizliğim olacak :)
Öncelikle çoğu kişi gibi makyajımı temizlemek bana da işkence haline geliyordu.Yok göz temizleme jeli yok cilt için ayrı bir temizleyici falan resmen kabus gibiydi. Makyajı yaparken iyi ama temizlemeye gelince üşengeçlikten yatmadan önceye bırakıyordum.Şimdi yavaş yavaş düzene oturttum diyebilirim.

(Bu arada itiraf etmeliyim ki daha önce kolaya kaçıp ıslak mendil ile makyajımı temizliyordum)


O zaman ilk olarak göz makyajından başlayalım;




Göz makyajımı temizlemek için L'oreal Paris  Üç Etkili Micellar Göz Makyajı Temizleme jelini almıştım uzun zaman oldu sanırım.(İnstagramdaki hesabımda #keskealmasaydım taginde de bu ürün vardı hatta)
Başta gözlerimi çok yakmıştı, kullanmayı bırakmıştım. 2 gün önce elime aldım ve tekrardan bir şans vermek istedim.
Makyaj temizleme pedine çok az damlatıp 1 dakika kadar gözlerimde bekletiyorum. Böylelikle göz makyajımın daha kolay temizlenmesini sağlıyor.
Şu an iyi  gibi, biraz kullandıktan sonra iyi ya da kötü yazısını yazmak istiyorum. 



Cilt temizliğine geçecek olursak eğer;



Çok pratik bir yöntem olan Farmasi'nin makyaj temizleme eldiveniyle tanışmıştım. 2 gün öncesine kadar göz makyajımı da bu eldivenle temizliyordum. 
L'oreal'in jeline şans verdikten sonra makyaj temizleme eldiveniyle sadece cilt makyajımı temizliyorum. 
Eldiveni önce ıslatıyorum, sonra çok bastırmadan cilt makyajımı temizliyorum. Farmasi'nin Çay ağacı serisinden temizleme jeli de var ama onu kullanmaya biraz üşeniyorum :)




Bir sonraki aşama cildin tamamen temiz olup olmadığından emin olmak için tonik kullanıyorum;



Farmasi'nin kurucusu Dr. Cevdet Tuna'nın çay ağacı serisinden olan toniği makyaj temizleme pedine (şu an elimde ipelina var) biraz damlatıp son olarak onunla yüzümü siliyorum. 
Ciltteki kiri dahi temizliyor ! Çok başarılı diyebilirim :)



Ve son aşama tabiki cildi nemlendirmek ;



Özellikle benim gibi kuru bir cildiniz varsa bu aşamanın olmazsa olması nemlendirici bir krem. Yine Farmasi'nin çay ağacı yağlı yüz kremini kullanıyorum. Cildimi güzel nemlendiriyor, kesinlikle kurutmuyor. Aslında yağlı ciltler için kullanılması öneriliyor ama bugüne kadar bir yan etkisi olmadı.


Evet benim makyaj temizleme rutinim bu şekildeydi.
Bu arada makyajınızı temizlemek için kendin yap bir makyaj temizleyici yazısını yazmak istiyorum. Uzun süre onu kullanmıştım.Ve çok memnun kalmıştım. Sizin de memnun kalacağınızı düşünüyorum :)

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere :)


11 yorum:

  1. Kendin yap bir makyaj temizleyici yazısı yazıcam demişsin, merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çıtayı çok yüksek tutmayalım ama :)
      inşallah faydalı olur diye düşünüyorum, belki çoğu kişinin bildiği bir şeydir :)

      Sil
  2. Farmasinin hiçbir ürününü denemedim şimdiye kadar :) emeginize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah fırsat bulup denersiniz o halde, teşekkür ederim :)

      Sil
  3. makyaj temizleme rutininizi beğendim yalnız temizleme jeli olmadan sadece bu eldivenle yüzünüzdeki makyaj çıkıyor mu bunu merak ettim ve neden jel kullanmıyorsunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında Himalaya ve Farmasi'ye ait 2 adet yüz yıkama jelim var, bir de kendi yaptığım makyaj temizleyicim var. Ama üşengeçlikten pek kullanmıyorum :)
      Eldiven daha kolayıma geliyor ve makyajımı çıkarmada başarılı diyebilirim :)

      Sil
  4. Farmasi ürünlerini ben de hiç denemedim toniği gözüme kestirdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırsat bulduğunuzda denemenizi öneririm, gözenekleri sıkılaştırma özelliği de var :)

      Sil
  5. Çay ağacını çok duydum ama hiç böyle bir ürün kullanmadım teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. L'oreal ürünlerini bende çok severek kullanıyorum güzel marka :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli ♥