22 Nisan 2016 Cuma

FARMASİ AFTER SHAVE BALM (HASSAS CİLTLER İÇİN)



Merhaba, başlıktan da anlaşılacağı üzere Farmasi'nin after shave balm yani tıraş sonrası balmından bahsetmek istiyorum. Çoğunuzun bildiği üzere Nikkie Tutorials Nivea'nın tıraş sonrası balsamını majyaj bazı olarak kullanmıştı.Sonrasında instagramda ve youtube'da sıkça görmeye başladık. O sıralarda sevgili Tuğçe Ay bir makyajında Farmasi'nin bu  balmını kullanmıştı. Ben de Farmasi'nin bu ürününe şans verip denemek istedim.


Öncelikle bu üründen biraz bahsetmek istiyorum. Sonrasında kendi yorumlarımdan bahsedeceğim.
Ürünün vaadleri; içeriğindeki deniz yosunu özleri ve sandal ağacı yağı içeren hafif ve hızlı emilen formülü ile cildi anında nemlendirir. Cildi tahrişe karşı korur ve rahatlatır.


Akışkan bir yapısı var.Koku olarak bildiğiniz erkeksi kokuyor. Ama sonrasında o koku dağılıyor ve sizi rahatsız etmiyor. Cildinize sürdükten hemen sonra emiliyor ve canlı bir görünüm sağlıyor.

Makyajımdan önce baz olarak bu balmı sürüyorum. 2-3 dakika içinde emiliyor. Yalnız nemlendirme konusunda çok fazla başarılı bulmadım. Benim cildim çok kuru olduğu için aşırı bir nemlendirme bekliyorum belki o yüzden bana öyle gelmiştir. Fiyatı 10 TL civarındaydı. Ürün 100 ml ben yarısını neredeyse kullandım diyebilirim. Hatta stokladım bile :)

Bu bittikten sonra Nivea'nın balsamını da deneyip karşılaştırmak istiyorum.Umarım faydalı olmuştur.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere :)

4 yorum:

  1. enteresan bir deneyimleme olmuş :) ki en erkeklere ait ürünleri bayanların kullanmasını biraz ilginç bulanlardanım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kırk yıl düşünsem benim de aklıma gelmezdi :) Vazgeçilmezim oldu artık :)

      Sil
  2. Güzelmis ama nemlendirmesi önemli benim icinde :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli ♥