11 Eylül 2016 Pazar

COSMETİCA ALIŞVERİŞİM #5




Selamlar...

Görüşmeyeli umarım iyisinizdir.
KPSS sınavına daha çok ağırlık vermeye başladığım için neredeyse 1 aydır blog yazısı yazamadım. Sınava tam 34 günüm kaldı ve birazcık burayı ihmal etmiş olabilirim:/ 


Bu arada Cosmetica'nın 13. yılına özel indiriminde kendime birkaç parça bişey almıştım.
Fotoğraflarını çekip kullanmaya başladığım halde yazısını nihayet yazabildim.

Bakalım neler aldığıma :)





 ART NET FAR KARIŞTIRMA FIRÇASI NO:25

Öncelikle aldığım ürünlerden tek memnun kalmadığım şey Art Net far karıştırma fırçasıydı. Bu fırçayı Görkem Karman Mac'in fırçasına muadil olarak göstermişti. Yalnız kılları o kadar sert ki gözümü acıttı. Hiç ama hiç memnun kalmadım.
Bu arada fiyatı 5.5 TL idi




 LOREAL TRUE MATCH KAPATICI NO:02 VANİLLA 

 Bu kapatıcıdan o kadar çok memnunum ki diğeri bitmişken hemen yenisini aldım. Fiyatı 13,5 TL idi. Keşke stoklasaydım :/




İPEK PAMUK
Normalde ojelerimi makyaj temizleme pedleri ile temizliyordum. Hazır indirim varken 2 adet alayım dedim :)
Adeti 1 TL idi.




 BANAT 3'LÜ DİŞ FIRÇA SETİ

Açıp 1 tanesini kullanmaya başladım bile. Ne sert ne de yumuşak. Fiyatına göre alınabilir bence :)
3 TL idi.




 İPEK KULAK ÇUBUĞU 200'LÜ

2 adet aldım.Fiyatı 1 TL idi.




GLİSS SIVI SAÇ KREMİ ULTİMATE REPAİR 
 Kutunun içinde sanki biraz dökülmüş gibiydi. Tekrar geri göndermekle uğraşmak istemedim.
Fiyatı 6,90 TL idi.




TAFT SAÇ SPREYİ ULTİMATE EN GÜÇLÜ 6
 Normalde saç spreyi kullanan birisi değilim. Ama saçlarımı kısalttıktan sonra maşa ya da düzleştirici ile daha çok dalga yapar oldum. O yüzden almak şart oldu :)
Fiyatı 9,90 TL idi.




NİLÜSİ DİSK MAKYAJ TEMİZLEME PEDİ 70'Lİ

 Elimde makyaj temizleme pedi olmasına rağmen stok yapayım dedim :)
Fiyatı 1 TL idi




Benim aldıklarım bu kadardı :)
Bu arada şimdiden Kurban Bayramınız mübarek olsun. Büyüklerin ellerinden, küçüklerin yanaklarından öperim :)


Bir başka yazıda görüşmek üzere.. (İnşallah bir sonraki yazı bu kadar uzun sürede gelmez)

Güzel kalın...

10 yorum :

  1. Çok hesaplı bir alışveriş olmuş. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. Sınavın için şimdiden boooolca başarılar diliyorum , umarım istediğin gibi bir sonuç alırsın :)
    Güzel bir alışveriş olmuş gayet uygun fiyatlı , tek şaşırdığım benimde merak ettiğim ama almak için bulamadığım Mac 217 fırça muadili Art Net fırça oldu, sanırım bulursam da almayacağım bu yorumdan sonra :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, inşallah çok teşekkürler :)
      Ben de adı çok duyulduğu için alıp şans vermek istedim ama kılları sert ve dağıtma işleminde çok başarılı bulamadım. Onun yerine eklips far fırçasını almanızı öneririm ben çok memnunum :)

      Sil
  3. O fırçalar Mac'e muadil değil maalesef uzağından bile geçmez 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullandıktan sonra emin oldum ben de :)))

      Sil
  4. Bayramda hastalıktan evde kırılıp alışveriş yapamayan bir beni çizelim şuraya 🙈 Hepsini güzel günlerde kullanın sınavınızda da şimdiden başarılar, mutlu bayramlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok geçmiş olsun :/
      Çok teşekkürler, en iyisi online alışveriş ne taşıma derdi var ne de birileriyle muhattap olma derdi :)
      Bu arada iyi bayramlar :)

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...