11 Eylül 2016 Pazar

COSMETİCA ALIŞVERİŞİM #5




Selam!

Görüşmeyeli umarım iyisinizdir. KPSS sınavına daha çok ağırlık vermeye başladığım için neredeyse 1 aydır blog yazısı yazamadım. Sınava tam 34 günüm kaldı ve birazcık burayı ihmal etmiş olabilirim. Bu arada Cosmetica'nın 13. yılına özel indiriminde kendime birkaç parça bişey almıştım. Fotoğraflarını çekip kullanmaya başladığım halde yazısını nihayet yazabildim.

Bakalım neler aldığıma :)

 ART NET FAR KARIŞTIRMA FIRÇASI NO:25

Öncelikle aldığım ürünlerden tek memnun kalmadığım şey Art Net far karıştırma fırçasıydı. Bu fırçayı Görkem Karman Mac'in fırçasına muadil olarak göstermişti. Yalnız kılları o kadar sert ki gözümü acıttı. Hiç ama hiç memnun kalmadım. Bu arada fiyatı 5.5 TL idi

 LOREAL TRUE MATCH KAPATICI NO:02 VANİLLA 

Bu kapatıcıdan o kadar çok memnunum ki diğeri bitmişken hemen yenisini aldım. Fiyatı 13,5 TL idi. Keşke stoklasaydım.

İPEK PAMUK
Normalde ojelerimi makyaj temizleme pedleri ile temizliyordum. Hazır indirim varken 2 adet alayım dedim :) Adeti 1 TL idi.

 BANAT 3'LÜ DİŞ FIRÇA SETİ

Açıp 1 tanesini kullanmaya başladım bile. Ne sert ne de yumuşak. Fiyatına göre alınabilir bence. 3 TL idi.


 İPEK KULAK PAMUĞU 200'LÜ

2 adet aldım.Fiyatı 1 TL idi.


GLİSS SIVI SAÇ KREMİ ULTİMATE REPAİR 
Kutunun içinde sanki biraz dökülmüş gibiydi. Tekrar geri göndermekle uğraşmak istemedim. Fiyatı 6,90 TL idi.


TAFT SAÇ SPREYİ ULTİMATE EN GÜÇLÜ 6
Normalde saç spreyi kullanan birisi değilim. Ama saçlarımı kısalttıktan sonra maşa ya da düzleştirici ile daha çok dalga yapar oldum. O yüzden almak şart oldu. Fiyatı 9,90 TL idi.


NİLÜSİ DİSK MAKYAJ TEMİZLEME PEDİ 70'Lİ

Elimde makyaj temizleme pedi olmasına rağmen stok yapayım dedim. Fiyatı 1 TL idi

Benim aldıklarım bu kadardı. Bu arada şimdiden Kurban Bayramınız mübarek olsun. Büyüklerin ellerinden, küçüklerin yanaklarından öperim :)
Bir başka yazıda görüşmek üzere.. (İnşallah bir sonraki yazı bu kadar uzun sürede gelmez)
Güzel kalın...

8 yorum:

  1. Çok hesaplı bir alışveriş olmuş. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. Sınavın için şimdiden boooolca başarılar diliyorum , umarım istediğin gibi bir sonuç alırsın :)
    Güzel bir alışveriş olmuş gayet uygun fiyatlı , tek şaşırdığım benimde merak ettiğim ama almak için bulamadığım Mac 217 fırça muadili Art Net fırça oldu, sanırım bulursam da almayacağım bu yorumdan sonra :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, inşallah çok teşekkürler :)
      Ben de adı çok duyulduğu için alıp şans vermek istedim ama kılları sert ve dağıtma işleminde çok başarılı bulamadım. Onun yerine eklips far fırçasını almanızı öneririm ben çok memnunum :)

      Sil
  3. O fırçalar Mac'e muadil değil maalesef uzağından bile geçmez 😁

    YanıtlaSil
  4. Bayramda hastalıktan evde kırılıp alışveriş yapamayan bir beni çizelim şuraya 🙈 Hepsini güzel günlerde kullanın sınavınızda da şimdiden başarılar, mutlu bayramlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok geçmiş olsun :/
      Çok teşekkürler, en iyisi online alışveriş ne taşıma derdi var ne de birileriyle muhattap olma derdi :)
      Bu arada iyi bayramlar :)

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli ♥