5 Eylül 2017 Salı

INCIA PORTAKALLI DUDAK BESLEYİCİ


Selam!

Geçmiş kurban bayramınız mübarek olsun. Umarım güzel bir bayram geçirmişsinizdir :) Bayramda bloğumla ilgilenemediğim için ancak fırsat bulup yazabiliyorum. Size çok ama çok sevdiğim bir lip balmdan bahsetmek istedim. "INCIA portakallı dudak besleyici". Epeydir severek kullanıyorum. Bana Denebunu Exclusive kutumdan çıkmıştı. İyi ki de çıkmış :)

Bu lip balmın toplamda 5 farklı çeşidi var. Bergamot&Limonlu, Hindistan cevizli, Naneli,Tarçınlı ve Portakallı.

Öncelikle ürün hakkında biraz bilgi vermek istiyorum. Ürün ambalajında detaylı bilgi olmadığı için INCIA'nın internet sitesinden faydalandım. Diğer ürünlerini de incelemek isterseniz şuraya tıklayabilirsiniz.
Ürün 6 gr. Kullanım süresi 3 ay. %100 doğal bileşenlerle üretilmiş. Bioarge Laboratuvarlarında test ediliyormuş. Sentetik koruyucu, boya ve parfüm, silikon, paraben, parafin içermiyormuş. Doğada %100 geri dönüşen gıda tipi ambalajlar kullanılıyormuş.

İçeriğindeki bitkiler ve yağlar;
Shea yağı, hindistan cevizi yağı, hint yağı, balmumu, kuşburnu yağı, E vitamini, portakal yağı.
Vaadleri:
-İçeriğindeki doğal yağlar, bitkiler ve saf balmumu (%100 doğal arı balmumu kullanılıyormuş) sayesinde kurumuş ve çatlamış dudakları onarırken doğal yollarla nemlendirir.
-Shea ve zengin yağ içeriği ile dudaklarınızın gün boyunca yumuşacık kalmasını sağlar.
-Shea,hindistan cevizi yağları ve zengin içeriği ile dudaklarınızı derinlemesine nemlendirmeye yardım eder.
-Dudaklarınızdaki kuruma ve çatlakların bakımına destek sağlar. Yeni çatlak oluşumunu engellemeye yardım eder.
-Dudaklarınızı hava koşulları gibi çevresel etkenlere karşı korur.
-Cildinizin florası ile uyumludur. Yani hiçbir sentetik katkı maddesi kullanılmıyormuş.

Kokusu gerçekten çok güzel. Ürünün şeffaf renk olması, içerisinde boya olmaması, birçok yağ çeşidinin olması benim çok hoşuma gitti. Ben yaz-kış mutlaka lip balm kullanıyorum. Normalde Farmasi'nin lip balmını kullanıyordum. INCIA'nın lip balmını kullandığımdan beri Farmasi'nin lip balmını hiç kullanmadım diyebilirim. Şu an için nemlendirmesi çok güzel. Ama kışın cildim ve dudaklarım aşırı kuruyor, dudaklarım çok çatlıyor. Bakalım kışın bu kadar memnun kalacak mıyım. 

Ürünün fiyatı INCIA sitesinde: 22,5 TL

Siz hiç kullandınız mı? :)



Beni buralardan da takip edebilirsiniz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli ♥