29 Ekim 2017 Pazar

BİTENLER #6


Selam!

Söz verdiğim üzere geç de olsa bitenler yazımı yazdım ve hemen konuya geçiyorum :) 


SCHWARZKOPF GOT2B ROCKİN'IT KURU ŞAMPUAN: 200 ml. Başlarda sevsem de sonradan pek beklentimi karşılamadı. Kokusu güzeldi. Biraz çabuk bitti sanki. Bana kalırsa fiyatını hak eden bir ürün değil.

FARMASİ BOTANICS VERBANA DUŞ JELİ: 500 ml. Renklendirici, paraben ve silikon içermiyor.Kokusu ve köpürmesi güzeldi.

URBAN CARE INTENSE KERATİN SAÇ BAKIM ŞAMPUANI: 250 ml. Kokusuna aşık oldum :) Çok güzel kokuyor fakat saçımda herhangi bir etkisini göremedim. Aşırı yıpranmış saçlar için öneriliyor, yoğun hasar onarımı,  parlaklık ve yumuşaklık vaad ediyor. Saçlarımda yıpranma olmamasına rağmen herhangi bir parlaklık ya da yumuşaklık göremedim.


FARMASİ MY STYLE MY LİFE PARFÜM: 100 ml. Çiçeksi bir kokusu var. Kokusunu pek sevemedim. Kötü değil ama bana hitap etmedi sanırım. Bu yüzden oda parfümü olarak kullandım. Çok uzun zaman önce aldığım için şu an kataloglarda yok.

FARMASİ SWAN PARFÜM: 80 ml. Müge, ylang ylang, gül, sedir ağacı ve meyveli notalar içeriyor. Kokusu güzeldi. Beğenerek kullandım. Tekrar alınabilir.

FARMASİ CHESLOVAKIA BY CARPA PARFÜM: 100 ml. İçlerinden en sevdiğim koku buydu.Aromatik ve meyveli bir kokusu vardı. Kokusu baymıyor tabi. Bayılarak bitirdim diyebilirim :) Tekrar şans vereceğim :)


FARMASİ ANGEL OF İNNOCENCE BODY MİST: 115 ml. Çiçeksi bir kokusu var. Bergamot, sümbülteber, zambak ve arap yasemini notaları içeriyor. Vücut spreylerine göre kokuları kalıcıydı.

FARMASİ ANGEL OF MİRACLE BODY MİST: 115 ml. Meyveli bir kokusu var. Portakal, limon, bergamot, amber ve  inci çiçeği notaları içeriyor. Kokusuna aşığım ve tekrar alıp stok yapacağım :)

FARMASİ ANGEL OF BEAUTY BODY MİST: 115 ml. Çiçeksi bir kokusu var. Portakal çiçeği,  mimoza, gül ve vanilya çiçeği notaları içeriyor. Çok bayıldığım söylenemez. Olmasa da olurmuş.


8x4 MODERN CHARME PARFÜM DEODORANT: Hakkında bişey söylememe gerek yok sanırım. Ayrıntılı olarak yazısını yazmıştım. Okumak için şuraya tıklayabilirsiniz :)

FARMASİ STAY FRESH SOFT DEO ROLL-ON: Daha önceki bitenler yazımda da yazmıştım. 50 ml. Fresh bir kokusu var. İçerisinde paraben ve alüminyum yok. Pudralı bir ürün değil.


GARNİER SAF&TEMİZ 3'Ü 1 ARADA: Temizleme, peeling ve maske olarak kullanılıyor. Ben çoğunlukla peeling olarak kullandım. Kötü bir ürün değil. Tekrardan alınabilir. Kullanım süresi bittiği için çöpe gidiyor.

HİMALAYA ARINDIRICI NEEM ÖZLÜ YÜZ YIKAMA JELİ: 150 ml. Normal ve yağlı ciltler için önerilse de alıp kullanmak istedim. Sabun içermiyor. Yapısını pek sevmedim. Sanki bulaşık deterjanı sürüyormuşum hissi verdi. Kullanma süresi bittiği için çöpe gidiyor.

FARMASİ DR. C. TUNA BOYUN VE DEKOLTE KREMİ: 150 ml. Soya, at kuyruğu ve argan yağı içeriyor. Severek kullandım. Alalı epey olmuştu o yüzden çöpe gitmek zorunda:/ Maalesef kataloglarda yok.


PROCSİN BUBBLE MASK: Hakkında pek bişey söylemesem yeri var. En fazla 2 defa kullandım. Kapağı kapalı olduğu halde çekmecemi mahvetmiş. Meğer kullanım süresi 3 haftaymış.Bu yüzden içindeki ürün köpürmüş. 3 haftalık bir ürün için gereksiz bence. Uzun zamandır çöpe gitmeyi bekliyor!

NATURA THERAPY VOLKANİK KİL YÜZ MASKESİ: 300 ml. Severek kullandım. Yüzümü derinlemesine temizlemiş hissi verdi. İçerisinde biraz daha vardı ama yapısı değiştiği için çöpe gitmek zorunda kaldı. Yenisini hemen aldım tabi :)


FARMASİ AFTER SHAVE BALM: Her ne kadar erkek ürünü de olsa ben severek kullandım, kullanmaya da devam ediyorum :) Şu an elimde 50 ml'lik olanı var. Makyaj bazı olarak kullanıyorum ve çok memnunum :)

FARMASİ THREE FACE CREAM: 50 ml.Yağlı ciltler için önerilse de ben memnun kaldım. Cildimi güzel nemlendirdi. Sivilce ve siyah nokta oluşumunu önlemeyi vaad ediyor fakat benim siyah noktalarımda pek bir etkisi olmadı.

FARMASİ FACE KREM/NATURAL ROSE WATER: 110 ml. Aşırı gül suyu kokusu beni biraz baydı diyebilirim. Sürdükten sonra ara ara yüzümü yakıyordu sanki. Bu yüzden çok sevmedim.

OLAY DOUBLE ACTİON NORMAL/DRY DAY CREAM&PRİMER: 50 ml. Dibinde çok az kaldı ama çöpe gidecek. Kokusunu ve yapısını hiç ama hiç sevmedim. Alırken 2 tane almıştım. Diğerini kardeşime verdim. Resmen bitirmek için kullandım diyebilirim. Bir daha almam.


FLORMAR ORKİDE KOMPLEKSLİ OJE TEMİZLEYİCİ: 125 ml. İçerisindeki gliserin sayesinde ojeyi çıkarırken tırnakları kurutmuyor. Tekrar alınabilir.

LOREAL ÜÇ ETKİLİ MİCELLAR KUSURSUZ GÖZ MAKYAJI TEMİZLEME JELİ: Detaylı yazısını şurada yazmıştım.


UNİ WİPES EKSTRA ISLAK CEP MENDİLİ: İçerisinde 15 adet var. Alkol ve paraben içermiyor. Tekrar alınabilir.

RİTÜEL DE BEAUTE SİYAH NOKTA VE KİR TEMİZLEYİCİ BURUN BANDI: Detaylı okumak isterseniz şuraya tıklayabilirsiniz.

NİLÜSİ MAKYAJ TEMİZLEME PEDİ: İçerisinde 70 adet var. Dikişliydi diye hatırlıyorum. Fiyatı uygun olduğu için tekrar alınabilir.


Yaklaşık 3 ayın bitenleri bu şekildeydi. Umarım fikir verebilmişimdir :)

4 yorum:

  1. Çok güzel anlatmışsın canım :) teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. nasıl yani procsin bubble maskın ömrü 3 hafta mı ?? hiç bir yerde duymamıştım bunu çok kısa bir süre ve çok pahalı buna göre bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen 3 haftaymış meğer. 3 haftalık bir süre için de almaya değmez bile.

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli ♥