24 Kasım 2015 Salı

Fırça Temizliği

Selam!

Yine arayı biraz uzattım sanırım.Pek ilgilenemedim burasıyla. Bu süre içerisinde biraz bloğumda değişiklik yaptım umarım güzel olmuştur :)
Her neyse bugün biraz fırça temizliği yaptım. Bu fırça temizliğini haftada bir kez mutlaka yapıyorum. Ve kesinlikle fırçalarımı açıkta bırakmıyorum. Makyaj çekmecemde muhafaza ediyorum. Aslına bakarsanız çok fazla fırçam yok. Şu an bunların bana yettiğini düşünüyorum. Ama ilk fırsatta biraz daha yüz fırçaları edinmek istiyorum.


Daha önce de mutlaka bahsetmişimdir. Ben fırçalarımı ve beauty blender makyaj süngerimi sabunla yıkıyorum. Hem daha sağlıklı olduğunu düşünüyorum. Sonuçta yüzümüze uyguluyoruz. Fırçalarım Farmasi, Eklips ve instagram üzerinden aldığım fırça setinden ibaret. Makyaj süngerime zaten uzun uzun şuradaki yazımda değinmiştim.



Bu arada ilk fırsatta bitenler ve çöpe gidenler yazısı yazmak istiyorum. Bunu da şimdiden belirteyim istedim :)
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli ♥