11 Mart 2017 Cumartesi

FARMASİ EUROFRESH WHİTENİNG DİŞ MACUNU (MİSVAK ÖZLÜ) - COLGATE MİKRO İNCE DİŞ FIRÇASI

Selam :)

Bir önceki Farmasi alışverişi yazımda sevgili "Kozmetik Psikolojisi" Farmasi'den almış olduğum Eurofresh Whitening diş macunun ayrıntılı yazısını istemişti. Ben de hemen yazmaya koyuldum :)
Ürün 112 gr. Bu benim sanırım üçüncü diş macunum :) Eurofresh Whitening diş macunu aloe vera, çay ağacı yağı, ginseng, misvak ve karbonat içeriyor.

Aloe vera; ağız ve diş problemlerine, diş etlerine karşı koruyucu, bakteri ve tartar oluşumunu önleyici ve sigara&kahve lekelerini azaltmaya yardımcı olur.
Çay ağacı yağı; ağız kokusunu engeller ve ferahlık sağlar.
Ginseng; diş ve diş eti bakımında etkin bir rol oynar.
Misvak; arapçada  diş temizleme çubuğu anlamına geliyor. Araplar dişlerini beyazlatmak için kullanırlarmış. Hatta anneannemler hacca gittiklerinde getirmişlerdi :) 

Kullanım süresi 12 ay.  GMP (iyi üretim uygulamaları) Standartları ile uyumlu. Yani ürünün iç ve dış kaynaklardan kirlenme olasılığını önlemek veya azaltmak amacıyla kuruluşla ilgili iç ve dış şartlara ilişkin koruyucu önlemleri içerir.

İçeriğine bakmak isterseniz eğer; Paraben ve triclosan içermiyor.
Benim favori diş macunum bu :) Bu ay Mr. Wipes ürünlerinden alana 3 adet bu diş macunu hediye geliyor.  Bu fırsatı kaçırmayın derim :)
Diş fırçası olarak da Colgate'in mikro ince olan yumuşak diş fırçasını kullanıyorum. Ağız ve diş sağlığı haftasında 2 tanesini 6,90 TL gibi bir fiyata almıştım. Diğerini kullanıp attım, bu diş fırçasını da yeni kullanmaya başladım.

Çok yumuşak olduğu için sanki tam anlamıyla iyi temizlemiyormuş gibi geliyor. Zaten diş doktorum da orta sertlikte bir diş fırçası kullanmamı önerdiği için bunu kullandıktan sonra yeni bir diş fırçası alacağım.

Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Bir başka yazıda görüşmek üzere :)


Beni buralardan da takip edebilirsiniz:)


11 yorum:

  1. yaaa ismimi anmışsın çok teşekkür ederim Baharcım, içeriği de oldukça güzel bir diş macunuymuş umarım en kısa zamanda ben de deneyimlerim :) güle güle kullan sevgiler :) ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım ne demek 😊 Okuduğun için ben teşekkür ederim 💕 Umarım en kısa sürede deneyip memnun kalırsın ☺

      Sil
  2. Farmasi'nin diş macunlarını çok övüyorlar. Çok güzel anlatmışsın, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğerlerine kötü diyemem ama ben en çok bu beyazlatma etkili olandan memnun kaldım 😊

      Sil
  3. Güle güle kullanılsın.Aklımda olsun o halde ♥

    YanıtlaSil
  4. İçeriği güzel bir macunmuş. Dişleri beyazlatması da ayrıca güzel bir özellik aklı da olsun 😊. Paylaşım için çok teşekkür ederim sevgilerimle 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ne demek, okuduğunuz için ben teşekkür ederim 😇

      Sil
  5. Titanyum dioksit var içerisinde daha bir sürü zararlı kimyasal,aslında bütün içeriği tektek araştırın.

    YanıtlaSil
  6. Bende şu titanyum dioksit e takıldım helal mi ki

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli ♥