6 Mart 2017 Pazartesi

FARMASİ ALIŞVERİŞİM #2


Selamlar !

Bu defa küçük bir alışveriş yazısı ile karşınızdayım :)

Mart ayının ilk günü Farmasi'den siparişimi verdim ama kargom bugün elime geçti.

Ve hemen sizlerle paylaşmak istedim.

Neler aldığıma geçelim hemen :)








Mart ayında Mr. Wipes ürünlerinden birini alana 3 adet Eurofresh Whitening diş macunu hediyeydi.

Ben de sırf diş macunu için 1 adet Mr. Wipes çok amaçlı temizleyici aldım. 
500 gr. ve konsantre olduğu için epey idare ediyor. 

Tek bir ürünle birçok işi görebildiğim için de yedekte dursun istedim :)

Katalog fiyatı :17 TL

 17 TL'ye 1 adet çok amaçlı temizleyici ve 3 adet diş macunu almış oldum :)































                              Diş macunumun son demlerini yaşarken bu kargo ilaç gibi geldi :)

Mr. Wipes deterjanı alana 3 adet diş macunu hediye olunca kaçırmadan aldım hemen :) Zaten Farmasi'nin diş macunları içinde favorim buydu :)

Diş macunları gr. olarak belirtilmediği için ben 1 adet temizlik ürünü aldım. 112 gr. olarak geleceğini bilseydim birkaç tane deterjan alırdım :/

Yine de bunlar beni epey idare eder :)

Katalog fiyatı :12 TL









Lip balmım az kalmışken hemen yedeklemek istedim. O yüzden favorim olan  Farmasi İntense Mouisturizer lip balmı aldım :)

Bu ürünle ilgili detaylı bilgi sahibi olmak isterseniz buraya tıklayın :)

Katalog fiyatı :7,5 TL








Bu ay kargo ücreti karşılığında Dr. Cevdet Tuna'nın Aynısefa yağı içeren el kremi geldi. 

Aslında bu üründen elimde vardı ama fırsat olup da kullanamadım hiç :/

75 ml

Katalog fiyatı 15 TL






Kargo ücreti, katalog ve ürünlere toplamda 32,56 TL ödemiş oldum :)

Bu ay benim için kârlı bir alışveriş oldu :)


Benden şimdilik bu kadar. Bir başka yazıda görüşene dek güzel kalın :)

4 yorum :

  1. güle güle kullan farmasiyi severim :) diş macunlarının ayrıntılı yazısını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler ☺ 2 tane bitirdim bu diş macunlarından ama yazısını yazamadım bir türlü 🙈 Ama en kısa zamanda gelecek 😊

    YanıtlaSil
  3. farmasiden aldıgınız parfumler hakkindaki gorusleriniz nedir acaba:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu anda kullandığım parfümlerin bir kısmı maalesef artık satışta yok. Ama benim favori parfümüm Glamorous ☺ Tabi fiyatı biraz fazla olduğu için alamıyorum🙈

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...