12 Ağustos 2017 Cumartesi

ESSENCE ALL ABOUT MATT FİXİNG COMPACT POWDER



Selam!

Bugün çoğu kişinin kullandığı bir pudradan bahsedeceğim. Essence All About Matt  pudrayı bir süre önce Eve Shop'tan 11-12 TL arası bir fiyata almıştım. Ürün 8 gr. ve sıkıştırılmış. Açıkçası sıkıştırılmış pudraları toz pudralara tercih ediyorum.


Ben bazı ürünleri kullanıp sonra bir kenara koyuyorum ve kullanmayı unutuyorum. Bu da o ürünlerden biri. Bir süre önce favorim olan pudramı kenara bırakıp tekrar bunu kullanmaya başladım ve Essence'in bu pudrası 1-0 öne geçti. Hatta bunun da az biraz dibini görmüşüm :)


Renginin beyaz olduğuna bakmayın. Transparan olduğu için renk vermiyor. Yapısı incecik ve yumuşacık. Göz altıma ve göz kapaklarıma uyguladığımda kalıcılığı epey iyi. Normalde göz kapaklarımı sadece pudra ile nötrlerdim. Ama Essence'in All About Matt pudrasını kullandığımdan beri göz kapaklarıma kapatıcı uygulayıp ardından pudra ile sabitliyorum ve neredeyse pürüzsüz bir görünüm elde ediyorum. Cildim yağlı olmadığı için tüm yüzüme pudra uygulamıyorum. O yüzden parlamayı önler mi bilmiyorum.

Tozutmasına gelince;

Pudrayı aldığım gün daha mağazanın önündeyken düşüp parçalandığı için preslemek zorunda kaldım. Biraz sanki fazla tozutuyor. Ama bu preslediğim için mi yoksa normalde de öyle mi bilmiyorum.


Siz kullanıp memnun kaldınız mı ?:)


Beni buralardan da takip edebilirsiniz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli ♥