29 Ağustos 2017 Salı

L'OREAL PARİS ÜÇ ETKİLİ MICELLAR GÖZ MAKYAJI TEMİZLEME JELİ


Selam!

Aslında bugün size çöpe gidecek ürünlerim arasında olan "L'oreal Paris Üç Etkili Micellar Kusursuz Göz Makyajı Temizleme Jeli"nden bahsedeceğim. Zaten kullanma süresi geçmişti ve bir kenarda bekliyordu. Hatırlarsanız şurdaki yazımda makyaj temizleme rutinim hakkında bilgi verirken bu ürün hakkında fikirlerimi paylaşmıştım. Orda da dediğim gibi başta gözlerimi çok yakmıştı, kullanmayı bırakmıştım. Sonra tekrardan bir şans verdim ve bir süre daha kullandım.


L'oreal'in bu göz makyajı temizleme jeli alkol ve parfüm içermiyor. Hipoalerjeniktir yazıyor yani "daha az alerjik maddeler" içeriyormuş. Hassas gözler ve lens kullanıcıları için uygun olsa da ben kesinlikle lenslerim varken kullanmadım. Lenslerimi çıkardıktan sonra göz makyajımı temizledim. Göz makyajımı çıkarırken makyaj temizleme pamuğuna çok az damlatıp yaklaşık 1 dakika kadar gözlerimde beklettim. Böylece rimel kalıntıları da daha kolay çıkmış oluyor. Makyajı temizleme konusunda hiçbir sıkıntı yok. Güzel bir şekilde çıkarttı, gözlerimi de yakmadı. Zaten makyajımı çıkardıktan sonra mutlaka yüzümü yıkadım.


Ürün 125 ml ve kullanım süresi 6 ay. Kullandıktan çok sonra farkettim ki içerisinde PARABEN varmış. Bu yüzden kullanmayı bıraktım. Sonuçta "özellikle gözlerime" uyguladığım bir ürünün içerisinde paraben olması beni çok rahatsız eder. Normalde de içerisinde paraben olan ürünleri almamaya çalışıyorum. Alıyorsam da mutlaka gözümden kaçıyor. Cilt bakımı ve temizliğinde kullandığım ürünlerin içerisinde paraben olursa kesinlikle kullanmayı bırakırım. 

Sizin "PARABEN" içeren ürünler hakkındaki düşünceleriniz neler ?


Beni buralardan da takip edebilirsiniz:)

2 yorum:

  1. Bir dönem merak ettiğim ancak hala deneyemedim bir ürün....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer içeriklere dikkat ediyorsanız kullanmamanız iyi olmuş 🤔

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli ♥