24 Eylül 2015 Perşembe

LOREAL PARİS-ELSEVE MUCİZEVİ BAKIM YAĞI (YIPRANMIŞ SAÇLAR İÇİN)

Selam!

"Elseve'in Mucizevi Bakım Yağı"ndan bahsedeceğim sizlere. Tam da mucize gibi bir ürün :) Ben çok severek kullanıyorum. Malum yaşadığım yerde böyle ürünleri çok sık bulamıyorum. Bim'de görmüştüm görünce hemen aldım. Fiyatı 9.45 TL idi. Bu lila kapaklı olan yıpranmış saçlar için öneriliyor. Her ne kadar benim saçlarımda böyle bir sorun olmasa bunu almak zorunda kaldım. Boyalı saçlar için maalesef yoktu ya da kalmamıştı. 

Ben bu üründen cok memnunum saçlarıma bakım yapılmış hissi veriyor. Kimi zaman banyodayken tüm saçıma uygulayıp duruluyorum, kimi zaman da sadece saç uçlarıma sürüp tarıyorum. Tercihinize kalmış :)

Bu ürünü almak isteyip de kararsızsanız mutlaka alın derim.  Güzel kalın ♡

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli ♥