24 Eylül 2015 Perşembe

Nea Soft El ve Vücut Kremi Nemlendirici Bakım

Selam!

Şimdi sizlere daha önce alıp severek kullandığım bir üründen bahsetmek istiyorum. Hazır sonbahar da gelmişken bu mevsimlerde ve özellikle kışın bu tür kremlere çok ihtiyacım olacak. "Nea Soft El ve Vücut Kremi Nemlendirici Bakım". Bim'de gördüm ve salatalık özlü olunca dayanamadım aldım hemen :)
⏩75 ml'lik bir ürün
⏩Fiyatı 2.95 TL idi yanılmıyorsam.

Ürünün vaatlerine gelirsek eğer:
⏩Salatalık özleri ile cildi yumuşatmayı ve pürüzsüz bir görünüm kazanmasına yardımcı oluyor,
⏩E vitamini ile cildi yaşlanmaya neden olan etkilerden koruyormuş.

Benim yorumlarıma gelirsek eğer:
Kokusuyla, emilimiyle benden tam puan aldı. Malum cildim kuru olduğu için krem=ben demek :)


Beni buralardan da takip edebilirsiniz:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli ♥