3 Kasım 2015 Salı

Elidor Kuru Şampuan

Selam!

Bugün sizlere Elidor’un kuru şampuanından bahsetmek istiyorum. Eminim çoğunuz bu markanın olmasa bile, farklı markaların ürünlerini kullanmışsınızdır. Daha önce alışveriş yapmak için gittiğim bir markette Elidor’un kuru şampuanına rastlamıştım. Ama ürün hakkında bilgim yoktu. Alıp almamakta tereddütte kalmıştım.
Saçlarım çok çabuk yağlandığı için her gün yıkamak zorunda kalıyordum. Madem ki böyle bir ürün var ben niye denemiyorum dedim. Bir de kuru şampuan hakkında olumlu dönütleri Youtuber’lardan duyduktan almak için markete gittim :)
Reyon görevlisine ürünün yerini sorduğumda bana normal şampuanları gösterdi. Meğer daha önce hiç duymamış (Ki bayana sormuştum) Ürün hakkında bilgi verdiğim halde, maalesef bizde yok dedi. Tabiki duymamış olabilir ama en azından hangi ürünün olup olmayacağını bilmesi gerekirdi diye düşünüyorum. Her neyse baktım iş başa düştü; ürünü kendim arayıp buldum. Hemen kaptığım gibi aldım :)


Ben boyalı saçlar için olanını aldım. Fiyatı 13 TL’idi. Normalde ne kadar olduğuna dair bir bilgim yoktu zaten. Aldıktan sonra aynı ürünü Cosmetica’nın sitesinde 10 TL’ye görmüştüm. Stok yapmayı düşündüm ama farklı markaların da bu ürünlerini denemek istediğim için almadım. (Tabi hala arayış içerisindeyim)

Ürünü kullanırken;direkt sıkmadan önce biraz sallıyorum ve sonra çok yakından olmamak üzere saç diplerime sıkıyorum. Birkaç dakika bekliyorum ve sonra saçlarımı tarıyorum. Yoksa beyaz beyaz duruyor saçta.

Ürün hakkında yorumlarıma gelirsek eğer; ben bu ürünü sevdim aslında. Yani en azından acil dışarı çıkmam gerektiğinde, hiç saçımı yıkamakla zaman kaybetmiyorum. Tabi başka markaların kuru şampuanlarına denk gelirsem bir fırsat verip denemek isterim. Bulamazsam da yine Elidor’a devam :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli ♥