25 Ekim 2015 Pazar

PASTEL MOON LİGHT HİGHLİGHTER

Merhaba kızlar :)

Uzun bir süredir ürün hakkında yorum yapamıyordum.



Bunun nedenlerinden biri çalışıyor olmam, diğer nedeni ise direksiyon derslerimin olmasıydı.


Dünkü direksiyon sınavımdan önce tamam artık bitiyor diye sevinirken; geniş park etmemden dolayı direksiyon sınavından kalmış bulunmaktayım.

Hayat bitmiş değil tabiki; bu sınavın tekrarı var.

Ama üzüldüğüm tek nokta tatil günümde dahi vakit ayırıp kursa gitmişken sırf park yüzünden kalmam açıkçası biraz canımı sıktı.

Her neyse olacakla öleceğe çare yokmuş 

Bu sebeplerden dolayı ne buraya ne de instagrama vakit ayıramamıştım.

Ha bu arada pc'de mefta olunca telefondan yazması zor geldi.

Ama arayı uzun tutunca; hadi Bahar kolları sıva dedim ve Pastel'in bu aydınlatıcısını sizlere yorumlamak istedim :)




Bu ürünü instagramdan katıldığım bir çekilişte kazanmıştım.

Normalde aydınlatıcı kullanmazdım ama bu ürünü kullandıktan sonra iyi ki de çekilişin içinde yer edinmiş dedim.

Küçük bir yerde yaşadığımdan ve çalıştığım için şehir dışına çıkamadığımdan ötürü kozmetik ürünlerini mağazalardan alamıyorum.

O yüzden markaların online alışveriş sitelerini tercih ediyorum.

Tabi aradığım her ürünü bulmak mümkün olmuyor.

Ee bir de çekilişte böyle ürünler olunca en azından deneme şansı buluyorum
:)
Her neyse uzun lafın kısası bu ürün benim hoşuma gitti severek de kullanıyorum :)

Kullanmayan varsa mutlaka tavsiye ederim

En azından bir şans verin :)


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...