26 Temmuz 2017 Çarşamba

FLORMAR CAMOUFLAGE PALETTE CONCEALER


Selam kızlar :)

Bugün epeydir kullandığım Flormar'ın Camouflage Palette Concealer'ından bahsedeceğim. Gördüğünüz gibi elimi sürmeden önce fotoğraflarını çekmiştim. Tabi şimdi bu görüntüden eser yok :)
Neyse görüntüyü boşverelim ve biz asıl konumuza gelelim.


Flormar Camouflage Palette Concealer; 

Öncelikle ambalajı epey sağlam. Toplamda 7,5 gramlık bir ürün var. Kullanım süresi 12 ay. Kremsi bir yapısı var ama çok ince yapıda da değil. Kuru ciltli olduğum için pul pul durma sorununa karşı önceden mutlaka cildimi nemlendiriyorum.


Fırçası var ama ben parmağımla uyguluyorum, ki böyle daha iyi sonuç aldığımı düşünüyorum. Genellikle bej ve pembe rengi birlikte kullanıp göz altıma uyguluyorum. Biraz çizgilerime doluyor tabi. Parmağımla pıt pıt hareketlerle düzeltiyorum ardından kapatıcımı uyguluyorum. Üzerine kapatıcı ya da fondöten uygularken dikkat edin. Yoksa alttaki ürünü silebiliyor. Açıkçası diğer renkleri çok sık kullanmıyorum.

Bu arada yeşil rengin dibini kardeşim gördü :) Bende pek sivilce problemi olmadığı için ben kullanmıyorum.


Gelelim kullanım alanlarına;
Lila: Soluk ve sarımtrak alanların nötrlenmesi için öneriliyor.
Yeşil: Sivilce, leke ve kızarıklıkları nötrlemek için öneriliyor.
Pembe: Koyu halkaların nötrlenmesi için öneriliyor.
Bej: Yüksek kapatıcılık gerektiren yerleri nötrlemek için öneriliyor.
Beyaz: Aydınlatmak istediğiniz yerler için öneriliyor.


Tek bir paletle tüm kusurlarınızı kapatabiliyorsunuz. Üstelik fiyatı da çok uygun. Normal fiyatı 30 TL ama ben indirimde 15 TL'ye kadar düşüyor.

Umarım faydalı olabilmişimdir :)



Beni buralardan da takip edebilirsiniz:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli ♥