14 Temmuz 2017 Cuma

Karışık Alışveriş #1 (Gratis - H&M - Eve Shop - BİM - Farmasi)




  

Selam kızlar !

Bugün sizlere son zamanlarda yapmış olduğum alışverişten bahsedicem :)


Gratis ve H&M alışverişim düne ait, diğerleri daha önceden almış olduğum ürünler.

Epey gecikmiş bir yazı oldu aslında :/




H&M alışverişim


H&M Face Palette: 14,99 TL

İçerisinde Paraben varmış. Alırken hiç farketmedim :/




Gratis Alışverişim


Colgate Plax Ağız Bakım suyu : 11,90 TL (indirimdeydi)

Eklips Makyaj süngeri: 8,90 TL




BİM Alışverişim



Ritüel De Beaute Burun Bandı : 4,95 TL




Farmasi Alışverişim


Geçen ay aldığım için fiyatlarını tek tek yazmayacağım

Farmasi Naturelle Zeytinyağlı Şampuan

Farmasi Naturelle Zeytinyağlı Duş Jeli

Farmasi Naturelle Deniz Mineralli Nemlendirici El Kremi

Farmasi Eurofresh Advanced Care 7 Etkili Diş Macunu

Farmasi Glamorous Deo Roll-On

Farmasi BB Krem

Farmasi Zen Dudak Parlatıcı 04 numara




Eve Shop Alışverişim


Urban Care Elastic Curl Bukle Belirginleştirici Esnek Tutuş Köpük :14,95 TL

Elseve Mucizevi Yağ-Canlandırıcı :11,15 TL

Vepa Ultra Tarak : 5,90 TL





Schwarzkopg Got2B Rockin'it kuru şampuan : 20 TL

(Kozmetik ürünleri satan küçük bir mağazadan aldım)




Benim son zamanlarda yapmış olduğum alışverişim bu kadardı.

Aldıklarım içerisinde sizin kullandığınız ürünler var mı?:)


12 yorum :

  1. Güle güle kullanman dileğiyle H&M den bir ben alamadım şu paleti yaff...

    Takipteyim beklerim...

    birsenle.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler.. inşallah en kısa zamanda alıp denersiniz..

      bu arada ben zaten sizi takip ediyordum :)

      Sil
  2. Güle güle kullanın :)

    www.gripalyaco.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :)

      Daha önceden takibe almıştım :)

      Sil
  3. Hepsini güle güle kullan.Burun bandını bende devamlı alırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.
      Burun bandı benim de devamlı aldığım bir ürün :)

      Sil
  4. Yüz paletini severek kullanıyorum ve tarağı yeni aldım annem şimdilik sevdi :)) Mutlulukla kullanın her biri de çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :)
      Yüz paletini ben de sevdim, ama keşke içeriği temiz olsaymış :/
      Taraktan şimdilik ben de memnunum :)

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...