8 Ekim 2015 Perşembe

Cosmetica Alışverişim #1

Selammm kızlar

Tekrar bilgisayarım bozuldu hatta bu defa pert oldu :/

Artık yenisini alacağım o yüzden buraya da bakamadım kaç gündür

Bu arada yeni ve küçük bir alışveriş yaptım sizlerle onu paylaşmak istiyorum

Öncelikle istediğim çoğu ürün stokta olmayınca sadece bunları alabildim







Ürünlere gelecek olursak eğer;

▶TARKO AYNA→12,90 TL

▶TARKO MAKYAJ FIRÇA SETİ LİONESSE→16,90 TL

▶UNI EXTRA CEP MENDİL 3 LÜ→2,90 TL

▶G.R CAT WALK MASKARA→6,90 TL

▶CECİLE SEXY CURL MASKARA→8,50 TL

▶İPELİNA DISK MAKYAJ TEM.PEDİ 70LI→0,90 TL

▶MYB. LINER COLOSSAL KAJAL BLACK BLISTER→5,00 TL




 İçindekiler bu şekilde

Ayrıntılı olarak daha sonra paylaşacağım:)

Bu arada Cecile'nin istediğim maskarası farklı geldi

Benim istediğim pembe ambalajlıydı



Yani bu şekildeydi

Beni aradıklarında ellerinde olmadığını ama başka mağazada oldugunu söylemişlerdi

Gelen urürün farklıydı ama olsun onu denerim artık

Zaten hiç açılmayan maskaralarımın yanına koydum

Daha sonra kullanmayı düşünüyorum



Ha bir de Lionesse Makyaj Fırçaları umduğum gibi gelmedi

Küçük boy ve kullanışsız geldi bana

O yüzden hemen müşteri temsilcisini arayıp iade için bilgi aldım

Yarın hemen fırçaları geri göndereceğim

Üzüldügüm diger bir konu da makyaj temizleme pedinden neden 1 adet aldım :/

Keşke daha fazla alsaydim diyorum

Artık bir dahakine inşallah

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...