8 Ekim 2015 Perşembe

Cosmetica Alışverişim #1

Selam!

Tekrar bilgisayarım bozuldu hatta bu defa pert oldu. Artık yenisini alacağım o yüzden buraya da bakamadım kaç gündür. Bu arada yeni ve küçük bir alışveriş yaptım sizlerle onu paylaşmak istiyorum.

Ürünlere gelecek olursak eğer;
TARKO AYNA→12,90 TL
TARKO MAKYAJ FIRÇA SETİ LİONESSE→16,90 TL
UNI EXTRA CEP MENDİL 3 LÜ→2,90 TL
G.R CAT WALK MASKARA→6,90 TL
CECİLE SEXY CURL MASKARA→8,50 TL
İPELİNA DISK MAKYAJ TEM.PEDİ 70LI→0,90 TL
MYB. LINER COLOSSAL KAJAL BLACK BLISTER→5,00 TL


İçindekiler bu şekilde. Ayrıntılı olarak daha sonra paylaşacağım:)
Bu arada Cecile markasının maskarası farklı geldi. Benim istediğim pembe ambalajlıydı.



Yani bu şekildeydi. Beni aradıklarında ellerinde olmadığını ama başka mağazada olduğunu söylemişlerdi. Gelen ürün farklıydı ama olsun diğerini denerim artık. Zaten hiç açılmayan maskaralarımın yanına koydum. Daha sonra kullanmayı düşünüyorum.

Ha bir de Lionesse Makyaj Fırçaları umduğum gibi gelmedi. Küçük boy ve kullanışsız geldi bana. O yüzden hemen müşteri temsilcisini arayıp iade için bilgi aldım. Yarın hemen fırçaları geri göndereceğim. Üzüldüğüm diğer bir konu da makyaj temizleme pedinden neden 1 adet aldım. Keşke daha fazla alsaydim diyorum.

Artık bir dahakine inşallah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli ♥